експресбанк Моля изчакайте

 

Информация за действията на Експресбанк по отношение на коронавирус

 

17 март 2020 г.

 

Мерки за безопасност при посещения в офисите на Експресбанк

Експресбанк информира, че въвежда и предприема допълнителни мерки и действия за повишаване безопасността на клиентите и служителите, при посещения в клонова мрежа:

 

  • Въвежда се режим на контролиран достъп до банковите салони при спазване на достатъчна физическа дистанция от 2 метра между чакащи, обслужвани клиенти и обслужващ персонал.
  • Освен инструкциите, които служителите използват за информиране на клиентите, са подготвени и специални материали (постери и информационни стикери) със съвети и инструкции за безопасност, които в най-кратък срок ще са разположени в обектите.
  • В по-големите офиси, съобразено с възможностите, гишетата за обслужване се организират през едно.
  • Офисите с удължено работно време преминават в режим на работа с клиенти от 8:30 до 17:00 ч. от понеделник до петък. Някои от офисите в мрежата ни ще работят с допълнително намалено работно време, както и някои временно няма да обслужват клиенти. За актуална информация, моля да следите интернет сайта, както и да се свързвате с Инфо центъра на банката.
  • Всички наши служители обслужват клиенти с предпазни средства (маски, ръкавици, дезинфекционни материали).
  • Увеличава се честотата на почистване на служебните помещения и зоните за обслужване на клиенти с дезинфекционни средства и препарати. В по-големите офиси е възможно да се преустанови обслужването за около 30 минути, за да се извърши дезинфекция на помещенията.

 

 

Експресбанк съветва всички свои клиенти да посещават клоновата мрежа само в случай на крайна необходимост и им препоръчва да се възползват максимално от възможностите на електронните канали за банкиране BankOn Web, BankOn Web Pro и BankOn Mobile, да използват своите банкови карти за безкасови плащания, както и да се обръщат за съдействие към Инфо центъра на банката: 0700 17 888 / *7888 (за мобилни устройства), имейл адрес: contact@expressbank.bg

 

Уверяваме нашите клиенти, че мрежата от банкомати, електронната ни система за банкиране и системата за плащания, функционират напълно нормално и са устойчиви на сериозни натоварвания. Всички наши клиенти трябва да бъдат спокойни, че ще имат постоянен достъп до своите средства чрез банковите си карти или електронните канали за банкови услуги.

 

За актуална информация, моля, следете нашия уебсайт и страниците ни в социалните мрежи.

 

13 март 2020 г.

 

Препоръки към клиенти във връзка с обявеното извънредно положение в страната

 

Експресбанк съобщава, че във връзка с обявеното извънредно положение в страната от днес, 13 март, до 13 април, препоръчва на всички свои клиенти да предприемат следните действия за безопасност и спокойствие при извършване на финансови операции в този период:

 

  • Съветваме клиентите да посещават клоновата мрежа само в случай на крайна необходимост. При наличие на такъв повод, призоваваме клиентите да спазват нужната дистанция при физически контакт в обектите от 2 м., да прилагат високи хигиенни мерки и да следват инструкциите на нашите служители на място.
  • Като алтернатива на посещенията в клонова мрежа, препоръчваме на клиентите:

 

  1. Да използват електронните канали за банкиране – интернет банкиране BankOnWeb, BankOnWebPro и мобилно банкиране BankOnMobile, които позволяват дистанционно извършване на банкови операции през електронни и мобилни устройства.
  2. Да използват своите банкови карти за безкасови плащания на POS терминали в търговската мрежа.
  3. Да използват мрежата от банкомати в цялата страна за теглене.
  4. За повече информация по всички въпроси, свързани с платежни продукти и услуги, предоставяни от Експресбанк, да се обърнат към нашия Инфо център за съдействие: 0700 17 888 / *7888 (за мобилни устройства), имейл адрес: contact@expressbank.bg, или да потърсят на нашия уебсайт.

 

Грижата за клиентите и служителите е основен приоритет в дейността на Експресбанк. Към този момент клоновата ни мрежа работи без ограничения в обслужването, но следим ситуацията и сме създали необходимата организация, при нужда, да въведем специален режим на работа, с цел опазване здравето на служителите и клиентите ни.

 

Уверяваме всички наши клиенти и партньори, че Експресбанк, като част от Банка ДСК и от групата на една от най-големите финансови институции в Централна и Източна Европа - Група ОТП, прилага собствени най-високи стандарти за сигурност, като същевременно спазва стриктно и надлежно разпоредбите и предписанията на държавните органи в страната.

 

За актуална информация, моля следете нашия уебсайт.

 

 

 

Ще има ли облекчения за кредитополучатели, свързани с невъзможност за изплащане на кредити във връзка с възникналата ситуация? Ще има ли възможност за разсрочване на кредити?

В Експресбанк следим внимателно динамичната ситуация с обявеното извънредно положение в България, свързано с разпространение на коронавирус (COVID-19). В случай на затруднение в обслужването на задълженията Ви към банката за повече от 30 дни, ще обсъдим с Вас възможност за предоговаряне на кредита Ви и предоставяне на възможност за частичното му изплащане за определен период от време.

Ако временно остана без работа, какво облекчение по обслужването на кредита ми бих могъл/могла да ползвам?

Ако временно останете без работа, можем да Ви предоставим гратисен период до 3 месеца. Също така е възможно да бъде договорена промяна в падежната дата на заема, както и да се удължи срокът на съответния кредит – потребителски или ипотечен.

Ще даде ли Експресбанк гратисен период за обслужване на кредити?

Ако временно останете без работа, предоставяме гратисен период до 3 месеца. Подхождаме индивидуално и с максимално внимание към всеки един казус на наш клиент, за да намерим възможно най-доброто решение в този труден за всички период. За да отговорим на Вашето конкретно запитване, моля, свържете се с нас на  contact@expressbank.bg.

Върху банковата сметка, по която получавам своето трудово възнаграждение/пенсия, имам наложен запор. След приемането на закона за извънредното положение ще се вдигне ли запорът върху тази сметка?

Всички запори, наложени до 24 март 2020 г. – денят на обнародването на Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, остават в сила и продължават да се изпълняват съгласно указанията, посочени в запорните съобщения.

Разпоредбите на нормативния акт касаят налагането на запори от 24 март 2020 г. до отмяна на извънредното положение в страната.

В съобщението, което получих във връзка с интеграцията на Еспресбанк с Банка ДСК и новата ми дебитна/кредитна карта от Банка ДСК, е посочен срок, в който трябва да я взема. В настоящата кризисна ситуация задължително ли е да го спазя?

Като социално отговорни институции, Банка ДСК и Експресбанк ще направят всичко възможно, в случай на продължаване на извънредната ситуация, настоящите дебитни карти на клиентите на Експресбанк да продължат да функционират и след датата на обединението на двете банки. Продължителността на функциониране на тези карти ще е съобразена с развитието и динамиката на ситуацията. Съветваме клиентите на Експресбанк, които още не са получили своите дебитни карти с лого на Банка ДСК, да не посещават извънредно офисите на банката, а да съчетаят - по време на посещение за извършване на неотложна банкова операция, да изискат своята нова карта.

По отношение на кредитните карти  - удължаване на срока за функционирането им не е възможно, поради спецификата на обслужването им.

За повече информация, развитие на процеса по предаване, както и решаване на конкретни казуси: https://www.expressbank.bg/, Инфо център на банката: 0700 17 888 / *7888 (за мобилни устройства), имейл адрес: contact@expressbank.bg.

 

Налага ми се да отида до офис на Експресбанк? Има ли промяна в работното време на офисите?

Офисите с удължено работно време преминават в режим на работа с клиенти от 8:30 до 17:00 ч. от понеделник до петък. Някои от офисите в мрежата ни ще работят с допълнително намалено работно време, както и някои временно няма да обслужват клиенти. Информацията за работното време на офисите ни се актуализира постоянно. Моля, проверете информацията за конкретен офис или се свържете с Инфо центъра на банката на 0700 17 888 / *7888 (за мобилни устройства).

Какви мерки за безопасност при обслужване в офисите си взима банката?

Създали сме организация за извършване на основно почистване и дезинфекция на офисите ни по няколко пъти на ден. Тe включват измиване на подовите настилки, обработка с дезинфекциращ препарат на бюра и повърхности, в това число, но не само - инсталирани устройства за самообслужване – АТМ, устройства за клиентска информация, таблети, конзоли и др. устройства. В часовия диапазон 12.00 - 14.00 ч. в рамките на около 30 минути офисите ни се затварят за кратко за извършване на дезинфекция.

BankOn Web е система за интернет банкиране, чрез която можете да управлявате своите сметки навсякъде по света, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, независимо дали сте на път, или в офиса.

BankOn Web, BankOn Web Pro и BankOn Mobile